عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

عسل

من باربی ام

1390/3/20 20:04
نویسنده : مامان
658 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از تولد 5 سالگیش برای عسل چند سری بر چسب خریدم البته خودش انتخاب کرد یکسری از اونا باربی بودن همون موقع عسل گفت مامان اینا چقدر نازن گفتم تو هم نازی گفت مامان راستی من بزرگ شدم چه شکلی میشم؟ من هم یهویی از دهنم پرید که شبیه باربی باورم نمی شد که عسل این همه جدی بگیره یهو برچسب باربیشو داد و گفت کدوم یکیشون بازهم من الکی دستمو روی یکیشون گذاشتم

حالا دیگه عسل باور قلبی (قربون قلب کوچولوش) داره که همون باربیه هرجا عکس اون باربی رو می بینه میگه مامان عکس منه این منم حتی جلوی دوستاش و معلم زبانش بیچاره مردم اصلا نمیدونن چه خبره

دخترم رژیم هم میگیره و تلاش میکنه کمتر برنج بخوره چون مطمئنه بزرگ که میشه همون باربیه میشه پس باید لاغر باشه  ما هم هی میگیم عسل جون بخور چاق نمیشی چون داری رشد میکنی اونم وقتی خیلی هوس خوردن برنج یا چیز دیگه ای رو میکنه میگه مامان می خورم چون چاق که نمیشم من بچه ام میره روی رشدم!!!!!!!!!!

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علي سان
17 خرداد 90 10:07
سلام وبلاگ زيبايي داريد آرزوي سلامتي براي شما و نازگلتون دارم به ما هم سر بزنيد
میلاد
17 خرداد 90 10:53
دوست عزیم برای دخترتون خطرناک است رژیم گرفتن و.. مراقب باشین الگوش اگر باربی شود وبخواهد مثل او باشد دختر شما آخر وعاقبت خوبی نخواهد داشت باربی یک پدیده ی غربی است کمی جستجو کنید و مطالعه فرمایید
بنده در مورد دختر خودم شناخت دارم که به شما گوش زد می کنم این اشتباه رو نکنید

ممنون حواسم هست نه به این دلیل که پدیده ی غربیه اقتضای سنشه
منا مامان فینگیلی
17 خرداد 90 13:16
سلام آخی چقدر عالم بچه ها قشنگ و ساده است عجیبه دختر بچه ها همه عاشق باربی هستن حیف زمان ما که ازین چیزا نبود چقدر دنیای الان بچه ها با ما متفاوته!
نازنین نرگس نفس مامان
20 خرداد 90 0:37
چه با حال پست بالا رو که خوندم گفتم تو نخ رژیمه به اینجا که رسیدم دیکه.......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد