عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

عسل

5 سالگی

1390/3/21 17:55
نویسنده : مامان
520 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح از بس که خسته بودم تا ساعت 11 خوابیدم وقتی که بیدار شدم دیدم که عسل نیست رفتم تو اتاق دیدم که عسل بیدار شده داره با کادوهایی که گرفته بازی میکنه بی سر و صدا

عروسکم در رو هم نبسته بود تا صدا نده فقط پشت در یک عروسک گذاشته بود که در تا حدودی بسته بشه تا به خیال خودش نور اتاق بیرون نیاد و مزاحم من نشه و صدایی هم بیرون نیاد

فداش بشم عسل بزرگ شده

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان قندعسل
4 خرداد 90 14:19
سلام عزیزم ممنون که به من سرزدیماشالله عسل جون خانم شده...افرین به دخملمون که هوای مامان رو داره
مامان تربچه
5 خرداد 90 21:45
سلام عزیزم چه بامزه بود!!! با افتخار لینکت کردم
مامان روشا
7 خرداد 90 2:38
سلام به مامان عسل و عسل نازنینم مرسی که به ما سر میزنید از این به بعد بیشتر به دیدنتون میام عسل نازم رو ببوسید
مامان هلیا
7 خرداد 90 13:02
انشااله که همه کادوها رو دوست داشته که اینطور تو سکوت نشسته و بازی میکنه دیگه عسلییییییییی خاله تولدت مبارک
mamane mani
7 خرداد 90 13:52
tavalodet mobarak asal joon
مامان يگانه زهرا
8 خرداد 90 0:31
عسل خانم 5 سالگيت مبارك
مامان کسرا
8 خرداد 90 0:54
ممنون که سر زدید به وبلاگم. خدا دخترتونو براتون صحیح و سالم نگه داره
مامان فاطمه
8 خرداد 90 15:55
سلام از اینکه نظرتون رو توی وب دخترم دیدم خوشحال شدم ممنون خدا دخترتون رو حفظ کنه معلومه که عاقل شده ماشاا...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد