عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عسل

انتظار

1390/3/20 19:23
نویسنده : مامان
435 بازدید
اشتراک گذاری

مامانا همیشه منتظرن منتظر بزرگ شدن بچه هاشون

وقتی عسل کوچولو بود یعنی هنوز نه راه می رفت و نه حرف میزد من با همسایه های گلمون رفتم پیاده روی توی راه بچه هایی رو می دیدم که می دویدن و حرف می زدن به دوستم گفتم یعنی میشه یه روز عسل هم راه بره و حرف بزنه ؟ دوستم گفت آره  مامانا تا وقتی بچشون راه نرفته و حرف نزده حسرت دارن و هی میگن کاشکی راه بره کاشکی حرف بزنه ولی وقتی بچه هاشون بزرگتر میشن هی میگن بچه بشین اینقدر بدو بدو نکن بچه اینقدر حرف نزن

حالا می بینم راست میگه البته این هم یه دنیایی داره

عاشقتم عسلم عروسکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

صدراي دوم
18 خرداد 90 19:41
بچه ها بزرگ ميشند و ما هم بنوعي كوچك ، خيلي هم عجله نكنيد، اين عمر ماست كه ازش كسر ميشه، خدا شما را براي عسل خانم و عسل خانم را براي شما نگهداره
مامان تربچه
18 خرداد 90 20:26
خاله زینب
18 خرداد 90 22:54
الهی قربون عسل باربی ام برم. چه وبلاگ خوشگلی داری. از این به بعد میخوام همیشه بخونمش. من و عمو و آرتمیس خیلی زیاد دوست داریم.بوووووووووووووووووووسسس

بالاخره افتخار دادین آرتمیس خوشگله رو هم ببوس

مامان مریم
18 خرداد 90 23:40
سلام عزیزم چه وبلاگ قشنگی داری انشالله خدا تو رو برای عسل جون و عسل کوچولو رو برای شما نگه داره نی نی من آبان به دنیا میاد انشالله! بازم به من سر بزن خانمی
نازنین نرگس نفس مامان
20 خرداد 90 0:35
این حرفت واقعا راسته من همین الان که عسل رو توی لباس عروس دیدم ذوق زدم گفتم یعنی میشه نازنین من هم بزرگ بشه
lمامان نرگس کوچولو
21 خرداد 90 19:11
منم خیلی وقتها میگم کی نرگسم بزرگ میشه تا بتونه حرف بزنه.ممنون از نظرتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد