عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عسل

آب ریخت

1390/3/16 3:04
نویسنده : مامان
459 بازدید
اشتراک گذاری

من از دکتر پرسیدم که چه موقع باید عسلو از پوشک بگیرم ایشون هم گفتن بهترین سن دو سالگیه چون اونموقع ذهنشون در این مورد کاملتره

من هم تا دو سالگی عسلو پوشک کردم و هیچ تلاشی هم برای کنار گذاشتن پوشک نکردم بعد از تولد دو سالگیش ما خونمونو عوض کردیم یه روز صبح عسل رفت توی پاگرد و روی پله نشست(ما منتظر کسی بودیم) و من پوشکشو در آوردم چند دقیقه بعد عسل یهو گفت مامان آب ریخت من دویدم و دیدم بچم دسشویی کرده چون تا اونموقع براش اتفاق نیفتاده بود فکر کرده آب داره می ریزه

و همین شد غیر از یک مورد که حالش خوب نبود دیگه هیچ وقت عسل توی تشکش یا توی خونه دسشویی نکرده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

negin
16 خرداد 90 10:46
سلام وب قشنگي داريد . مايل به تبادل لينك هستم . اگر موافق هستي بهم خبر بده
مامان ابوالفضل
16 خرداد 90 14:15
آفرین به دختر باهوش به این می گن یه بچه ی بی دردسر خوب
مامانی هلنا
16 خرداد 90 17:01
salam azizam,emroz raftim pishe helena va dr goft dare khodaro shokr kam kam ro be behbodi mire,nemidoni engar donyaro be man dadan,sorry age dir javab midam ye kam bihoselam ,mer30 az inke mehraboni va vase dokhtare manam doa mikoni
r.memorial
16 خرداد 90 18:40
خوش به حالت چه بچه بی دردسری من از الان غمم گرفته ....
مامان هلیا
17 خرداد 90 9:53
سلام رمزمو هم برات تلگراف کردم هم پیغام خصوصی گذاشتم

مرسیییییییییییی
مامان امير محمد
18 خرداد 90 13:34
سلام چه دختر ناز و مامانيه ،اين عسل خانم ما ، خدا حفظش كنه ، حتما باربي مي شه اينقدر جديه تو عزمش .
نازنین نرگس نفس مامان
20 خرداد 90 0:38
افرین من شما رو با اجازتون لینک کردموبلاگتون قشنگه
مامان ثنا
22 خرداد 90 0:13
خوشبحالت من که در این زمینه پای ثنا کلی مو سفید کردم البته به این نتیجه رسیدم که وسواس بودن من بیشتر باعث میشه ثنا بخاطر جلب توجه بخواد اذیت کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد