عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عسل

کلاس اول دبستان

1390/3/17 14:51
نویسنده : مامان
457 بازدید
اشتراک گذاری

وبلاگ تربچه رو خوندم و رفتم توی عالم بچگی و دبستان ، یادمه روز اول مدرسم کلاس اول بود که مارا به صف کردن خواهر بزرگترم شهلا میرفت کلاس دوم من توی صف میخواستم به نفرات پشت سرو و جلوی روم بگم که اسم کتابای امسالمون چیه اما حساب رو یادم می رفت و هی از تو صف میرفتم بیرون و سراغ خواهرم تو صف دومی ها و ازش می پرسیدم شهلا چی بود؟ اون بیچاره هم هی می گفت حساب منم بدوبدو میرفتم به اولیها میگفتم آخی یادش به خیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رخساره
17 خرداد 90 15:19
بهترین هدیه برای روزهای خاص به ویژه روز مرد و پدر تابلوفرش وان یکاد دستباف نما : 55000تومان تلفن : 03615430172 تلفن همراه : 09133624387 ایمیل : tablorokhsareh@gmail.com وبسایت : www.rokhsareh.ir
مامان کیارش
17 خرداد 90 16:07
سلام مامان عسل جون .نمی دونم چرا ارتباطم باهاتون قطع شد .یه وقت بی ادبی نباشه همینجوری قطع شد.منم از گفتگئ باشما خیلی خوشحال شدم.و عسل جون رو تو لینک دوستان کیارش گذاشتم.

درسته یهو قطع شد تکنولوژیه دیگه منم معذرت میخوام کیارش جونو ببوسین منم شما رو لینک میکنم بازم ممنون
مامان یگانه زهرا
17 خرداد 90 23:41
مامان مهربون عسل از نظراتی که برای ما گذاشته بودین واقعا ممنونم . دخترت واقعا عسله ، چقدر ژستهای عکساش بامزه است .... ایشالا یه روز عکسای عروسی و فارغ التحصیلی و .. عسل رو با لذت نگاه کنین .
ما مان ال آی
18 خرداد 90 2:17
سلام مامان عسل وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من هم سری بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد