عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عسل

نفس من عسل

1390/3/16 2:48
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وبلاگ نفس منو خوندم و متوجه شدم دخترشون هلنا  که پنج روزه به دنیا اومده تو دستگاهه خدا کمکشون کنه و عروسکشونو سالم تو  آغوششون بگیرن

عسلم عروسکم جیگرم عشقم یهو یاد پنج سال پیش افتادم که تو هم نیومده رفتی تو دستگاه وحشتناک بود محمد یا گریه میکرد و یا سر سجاده بود ..............

برای همین هم امشب موقع خواب یه عالمه نازت کردم و بوسیدمت و کلی لوست کردم عروسک

خداروشکر که سالمی و خداروشکر که هستی دوست دارم  نه  عاااااااااااااااااااااششششششششقتمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
16 خرداد 90 14:20
سلام مامان عسلی و عسل خوشگلی از وبلاگتون خیلی خوشم اومد می خوام با اجازتون لینکش کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد