عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

عسل

تولد یک سالگی

1390/2/17 17:58
نویسنده : مامان
528 بازدید
اشتراک گذاری

عسل جون ، آخرای سال تحصیلی 86-85 بود که دانش آموزان سوم ریاضی ازم خواستن برم خونه و تو رو بیارم مدرسه . مدیر مهربونمون هم اجازه داد . من هم ساعت 11 اومدم خونه و دیدم که تو هنوز خوابی با هر ترفندی که شده بیدارت کردم و آمادت کردم با هم رفتیم مدرسه . خیلی غافلگیر شدم بچه ها تولد یکسالگیتو گرفته بودن واین بهترین خاطره ی من از مدرسه شد.

آرزو می کنم که همشون خوشبخت بشن و مامان نی نی های سالم و خوشگل و باهوش بشن و موقعیت های اجتماعی خوبی پیدا کنن.

بچه ها دوستون دارملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسرین مامان انیسا
18 اردیبهشت 90 7:29
چه دخمل عسل و خوردنی بوس ممنون که به وبلاگ ما سر زدید عکس بیشتر از خوشمل خانم بذارید
مامان هلیا
18 اردیبهشت 90 8:14
چه کار جالبی کرده بودن البته این بچه های ریاضی همشون اینجورین خلاق و پر انرژی شما دبیر چی هستید؟O
سوسن و یوسف
18 اردیبهشت 90 9:22
سلام. ما که عکسارو دیدیم و کلی هم کیف کردیم از این نی‌نی نازتون تولدش هم اون سال و هم واسه صد سال دیگم مبارک باشه! راستی اگه میخواین به این بابا مامان مشکوک کمک فکری کنید به ما هم سر بزنید!
مامان آیلا
18 اردیبهشت 90 10:33
خیلی عسلی عسل خانوم
بابای هدیه
18 اردیبهشت 90 16:21
سلام تولدت مبارک عسلم الهی 120 ساله بشی کنار مامان بابا خوش و سالم باشی.
سوسن و یوسف
18 اردیبهشت 90 18:13
عسل نگو دسته گل، قشنگ و تپل مپل! ماشاءالله به عسل خانوم و هزار آفرین به مامان بابای مهربونش که واسه نی‌نی ما هم اسم پیشنهاد دادن! اگه بازم خواستین کمک کنین! آدرسو که می‌دونید؟!
dayi payam
1 شهریور 90 12:03
salam.tavalodet mobarak ishala arosit azizam
مامان ماهان عشق ماشین
24 شهریور 90 20:02
سلام.دخملی شما هم عسله هم باربیه هم سفید برفی.
همه وبتون رو یکجا خوندم.یکی از دوستان مشترک وبلاگی گفتن که شما هم دبیر ریاضی هستین.خوشحال شدم که باهاتون آشنا شدم.در ضمن دانشگاه قبول شدنتون مبارک.

مرسییییییییییییییییییییییییی ولی دانشگاه آزاد که تشویق نداره
assal
15 آبان 91 19:42
الهیییی............... فداش شم. یه اسفند برای عسلی بادوم بذار که هم اسم منم از آب در امد.. راستی مامان هلیا راست میگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد