عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

عسل

انگشت خوردن عسل

1390/2/19 16:43
نویسنده : مامان
964 بازدید
اشتراک گذاری

عسل از قبل از یکسالگی شروع کرد به انگشت خوردن حس کردم شکل دهن و فکش داره عوض میشه و حتی بعضی وقتا توی خواب هم صدای ملچ ملچ کردن می اومد خیلی کارا کردیم تا ترک کنه اما نشد خواهرم هم کمک کرد ولی عسل ترک نکرد چون بزرگتر شده بود و تشخیص می داد که ما به انگشتش ماده تلخ یا تند می زنیم و می گفت بشورینش حتی از این لاکای تلخ از داروخانه که مخصوص ترک انگشت خوردن بچه هاست و بی رنگ هم هست  خریدم و زدم  ولی عسل از مزش خوشش اومد و اونو می خورد و دوباره می خواست که براش بزنم

سال 89 که دیدم اوضاع فکش بدتر شده خیلی ترسیدم و دوباره تلاش کردم اولش شیرین بیان زدم ( که برعکس اسمش اصلا هم شیرین نیست ) عسل فهمید چون رنگش معلوم بود بعدش عسل صدام زد که پاکش کنم من هم داشتم توی آشپزخونه سیر پوست می کندم و دستم بوی سیر می داد با همون دستا انگشت عسلو پاک کردم (خیلی اتفاقی) که دیدم عسل درست بعد از چند ثانیه دوباره اومد گفت مامان انگشتم خیلی بوی بدی میده من هم سریع گفتم چون انگشتتو میخوری خدا هم این کارو کرده و اگر دوباره بخوری خدا انگشتاتو قطع می کنه و با خودش می بره و این شروع ترک کردن عسل بود البته براش خیلی خیلی سخت بود چون حرفه ای انگشت می خورد  و با خوردن انگشت می خوابید ولی شاهکار کرد و چند شبه ترک کرد البته به لطف سیرهایی که شب ها یواشکی زیر تخت میذاشتم و اول شب ونصف شب به دستم می مالیدم و به انگشتش می زدم   لبخند خداروشکر

        

       

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زينب عشق مامان و بابا
20 اردیبهشت 90 1:24
اي جان دختر با نمك اين عادت اكثر گلهاست
مامان روژان
20 اردیبهشت 90 8:12
سلام . ممنونم كه از وبلاگ روژان ديدن كردين عسل كوچولوي شما هم خيلي نازه و هم باهوش. راست ميگه يكم شبيه روژان وقتي عكسهاشو ديدم احساس كردم يكم شباهت دارن
مامان هلیا
20 اردیبهشت 90 10:09
خاله یعنی این پست رو خوندم داشتم از تعجب چون هلیا هم دقیقا" انگشت شست دست راستش را می خوره (و ما اصطلاحا" بهش میگیم ساین آوت sign outf شده چون دیگه انگار خوابش گرفته) از تقریبا" زیر یک سالگی شروع کرد ولی فقط وقتی می خواد بخوابه بیشتر میخوره من از کی شروع کنم برای ترک عادت چون منم یه کمی دارم نگران میشم برای شست خوردنش می ترسم همیشه اینکار رو بکنه عسل دقیقا" چندسالش بود ؟ الان دیگه اصلا" نمیخوره؟ چقدر طول کشید تا ترک عادت بشه؟ ولی خدایی چقدر بامزه میشه قیافشون وقتی اینکارو می کنن هلیا هم شبا صدای ملچ ملوچش میاد
عسل بانو
21 اردیبهشت 90 8:49
آخی نازی چه عسل شیرینی دارین خدا حفظش کنه ببوسیدش خیلی ممنونم از لطفتون
مامان هلیا
21 اردیبهشت 90 10:08
سلام بابا قالب وبلاگ جدید بابا باکلاس ها بابا تیریپ بابا خوشگل
نیلوفر
21 اردیبهشت 90 16:06
سلام ممنون که سر زدی من اسم عسلو خیلی دوست دارم ولی به دلایلی نتونستم اسم دخترمو بذارم عسل.خدا برات نگهش داره خیلی نازه
مامان نیکا
21 اردیبهشت 90 18:08
عسل جان مثل عسل شیرین وست داشتنیه از اینجا روشو می بوسم
mamane amirali
26 اردیبهشت 90 21:46
salam.az lotf va mohabatet mamnoonim.boossssssssss
جیگر طلا
26 اردیبهشت 90 22:39
سلام خانومی از تبریک بارونی و قشنگت ممنون عسلک.
مامان ثنا
14 خرداد 90 18:13
سلام
ثنای منم همین مشکل داره و خیلی تو فکرش هستم . به نظر شما الان که عقلش نمیرسه ترک عادتش بدم یا بزارم وقتی بزرگترشد (مثلا همسن عسل جان) اونوقت گولش بدم؟؟؟؟
مرسی
راستی عسل جانم ماشاالله خیلی ملوس
خدا حفظش کنه براتون


مونا (مامان النا )
18 خرداد 90 13:55
سلام خاله قربونت بشه چقدر خوشگل و خانمی النا هم تو ترکه انگشت شصت خوردنه خیلی خیلی سخته و کلی کلافه است!!


چه خوب ممنون از لطفتون خیلی خوشحال شدم

مادر کوثر
18 مهر 90 16:37
چه جالب خداکنه دختر منم ترک کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد