عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

عسل

نظرات (9)

salma
1 اردیبهشت 90 1:27
چه دختر نازی ماشا ا...
مامان هلیا
14 اردیبهشت 90 9:20
wowwwwwwwwwwwww چه لباسی به ما هم قرض میدی باهاش عکس بندازیم
از کجا خریدی سیندرلای خاله


سلام
قابلی نداره
مامانم از اهواز به عنوان هدیه تولد براش آورده
عمو علیرضا
18 اردیبهشت 90 10:37
سلام خوبی عمو باید واسه آرتمیس هم وبلاگ درست کنیم به همین خوشگلی. ایده خیلی خوبیه... ایشا... همیشه شاد و خوشحال باشی. واسه تبالک ات هم عمو هدیه گرفته... . وقتش بشه خاله بهت میده.
مامان صبا
24 اردیبهشت 90 21:49
چه دختر نازی ِ چه لباس نازی خدا حفظش کنه
مامان آیلین
2 خرداد 90 9:34
سلام خانم معلم وبلاگ قشنگی داری امروز تولد دخترته تولدش مبارک خدا کنه صد و بیست سال کنار هم شاد باشید وسالم . من و دخملم خوشحال میشم یه سری به وبلاگ ما بزنید ماشاالله جه دخمل نانازی داری خدا حفظش کنه جیگر طلای خاله ایشالله صد ساله شی تولدت مبارک
مادر
9 خرداد 90 0:24
سلام شرمنده ما از تولد عسل خانوم جا موندیم ؛ حالا دختر نازمون ه بزرگی خودشون مارو ببخشن ؛ انشاءلله سال دگه از شرمندگی دربیایم. وهم چنین روزی تولد صد و بیست سالگیت رو همراه با پدر و مادر مهربونت بهت تبریک بگیم .
مامان النا
16 آذر 91 14:24
مامان عسل چه قدر کم آپ میکنی؟ من دلم برای عسل گل و ناناز و شیرین خودم تنگیده
شیدا-داداش جونم دوستت دارم
31 مرداد 92 14:45
عسلی خوشحالم که اسمت رادرلینک دوست هایم میبینم عاشق عکساتم من خوش گلم
مامان صفورا
8 اردیبهشت 93 17:17
وااااااااااای چقده تو نازی ملوسک البته با اجازتون مامانی این همه بوسش کردم هااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد