عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عسل

خاطره

1390/2/19 19:19
نویسنده : مامان
473 بازدید
اشتراک گذاری

من از وقتی که دبیرستانی بودم دوست داشتم بعد از ازدواج خدا به من دختری بده که اسمشو بذارم عسل

من در سال 75 نامزد کردم ودرسال 78 عروسی کردم و در سال 83 متاسفانه به دلیل بیخبری اولین بچمو سقط کردم خیلی سخت بود بچه ای که دلش خواسته بود من مامانش باشم و دلش می خواست این دنیارو تجربه کنه و آغوش منو امن ترین جای دنیا تصور می کرد ، به خاطر بی احتیاطی از دست دادم

سال 84 دوباره بارار شدم با شرایط خاص و یک بارداری خطرناک و تهدید به سقط

من و همسرم همه کار کردیم تا این بچه به سلامت به دنیا بیاد که آخرش هم این عروسک کوچولو سه هفته زود یعنی درست در هشت ماه و یک هفتگی به دنیا اومداما توی NICU

خدارو شکر که زنده موند اما 6 روز تمام توی دستگاه بود و روز هفتم مرخص شد وزنش دوکیلو و صد گرم بود و مدام بالا می آورد یک قسمت از موهای سرش رو هم که تراشیدند و توی سرش سرم زدند بعضی وقت ها هم جای سرمو عوض می کردند و توی دستش می زدند

خدایا ممنون عسل خوب شد



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد