عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عسل

نامه های عسل

1390/2/21 23:24
نویسنده : مامان
552 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چندباری عسلو دعوا کردم چند دقیقه پیش(ساعت 11 شب) دیدم که یک پاکت نامه کوچیک ( پاکت عکس سه در چهار) آورده و میگه مامان چند تا نامه برات نوشتم لطفا اونا رو بخون

گفتم تو بخون ( آخه بنگالی نوشته چون سواد که نداره یک سری نوشته های پیچ در پیچ مثل نیم دایره)

اما او گفت مامان خودت بخون

الکی گفتم عسل نوشتی مامان چرا دعوام میکنی؟

که یهو تایید کرد و خداروشکر خودش بقیشو خوندکه اینطوری بود:

مامان چرا همش دعوام میکنی؟ استادتون گفت که تو مامان جیغ جیغو هستی لطفا اول باهام حرف بزن و بعد دعوام کن چرا منو پارک نمی بری؟ فقط بعضی وقتا یه کوچولو باهام بازی می کنی یکم باهام شوخی میکنی من خیلی دوست دارم و ....

البته این عادت عسله که تقریبا از سه سالگی شروع شده که تا ناراحت میشه نامه مینویسه و حتی عید امسال (سال 90) برای تمام کسانی که دوسشون داره ( خاله ها و عمو علیرضا و دایی کورش و بچه هاش من و باباش و مامان مامان  و دوستاش (لیلی و دانیال و ...) و دختر عموش آنیتا و عمه کوچیکش نامه نوشت و برای خودش هم این نامه ها خیلی خیلی مهم بودن

ما هر چقدر تلاش کردیم که عسل به مامان من و مامان باباش بگه مامانی یا مادرجون یا مادربزرگ، عسل قبول نکرد و از همون بچگی هم به مادر من گفت : مامان مامان و به مادرشوهرم گفت: مامان بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان عسل و آریا
22 اردیبهشت 90 9:21
سلام دوست خوبم ماشالله چه عسل شیرینی دارید من که خیلی دوستش دارم و امیدوارم عسلم شبیه عسل شما بشه خدا براتون حفظش کنه.گلم من هم که بچه بودم برای پدرم نامه مینوشتم یکی از نامه هامو چندوقت پیش پیدا کردم و توی وبلاگ عسلم نوشتم.فکر کنم اسم پستش خاطرات مامانی هست دوست داشتید بخونید. این آدرس وبلاگ عسل های من آریا و عسله: http://asaljoon.niniweblog.com http://aryajoon.niniweblog.com
مامان غزل
23 اردیبهشت 90 9:41
من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتید غزل جون رو لینک کنید
مامان سید ابوالفضل
23 اردیبهشت 90 11:52
الهی......چه دخمل نازنینی داری خدا براتون نگهش داره.
رخساره
24 اردیبهشت 90 10:48
عکس نوگل زندگیتان را در تابلو فرش ماندگار کنید .
مامان هلیا
24 اردیبهشت 90 11:13
مامانش دخملمونو دعوا نکن دختر به این نازی کی داره؟
زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 90 13:29
مامان هلیا
27 اردیبهشت 90 9:53
تق تق تق تق نیستین کجایین دلمون تنگ شده واسمه دخملی و مامان گلش بیاین دیگه پست جدید عکس جدید
Mommy
30 اردیبهشت 90 0:41
سلام مامان عسل.... واقعا مثل عسل شیرین بود هم عکسای دختر خوشگلت هم متنهای قشنگی که نوشته بودی... من با اجازتون چندتاشو خوندم مرسی از اینکه برای وبلاگ نینی ریزه ما نظر گذاشته بودین من تازه عضو این سایت شدم هنوز زیاد وارد نیستم. امیدوارم روزای خوبی رو بگذرونی.
مامان رزي
30 اردیبهشت 90 11:36
سلام حالا منم يه دخمر دارم
فهیمه
2 خرداد 90 0:37
سلام: تولدت مبارک عسل خانومی انشالله 120 ساله شی گلی
سايه
2 خرداد 90 8:08
تولدت مبارك عزيز دلم
مامان هلیا
2 خرداد 90 14:16
قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک عسل خانومی تولدت مبارک خاله دوستت داریم
مامان امیرعلی
2 خرداد 90 17:09
سلام تولدت مبارک عسل خانمی
منتظران لبخند خدا
3 خرداد 90 9:34
سلام مامان عسل! روز مادر مبارک... اومدیم که هم این روز مبارکو بهت تبریک بگیم و هم ازت تشکر کنیم که تو این مدت میومدن خونه ما و بهمون قوت قلب میدادین! پس بازم بیاین.. عسلتونو برامون ببوووووووووووووووووووسین . باااااااااااااای
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:54
سلام روز مادر مبارك
مامان صبا
3 خرداد 90 13:24
عزیزم روزت مبارک . قربونت:سارا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد