عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عسل

عسل یا کوزت بینوایان

1390/4/28 18:59
نویسنده : مامان
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چی شده که عسل جونم علاقه ی عجیبی به لباس شستن پیدا کرده تازه  اونم با دست!!!!

دیروز یکی از بلوزاشو آورد گفت مامان کثیف شده منم گفتم باشه عسلم بذار تو لباسشویی بعدا بابا میشوره

اما گفت نه مامامن میخوام خودم برم بشورم منم گفتم باشه بعد دیدم که رفت توی روشویی حمام و مایع ریخت و شست خیلی هم عالی شست تمیز تمیز شد فقط بوی مایع میداد منم به روی خودم نیاورردم

خلاصه الان که چکش کردم هم خشک شده و هم عجیب تمیز شده منم با خوشحالی صداش زدم و نشونش دادم اونم سریع التماس کرد که یه لباس از مامان بشورم منم روسری بهش دادم که بشوره الان داره میشوره میخواد یه بلوز از باباش هم بشوره

خلاصه اینکه با این قد و شمایل وقتی داره لباس میشوره منو یاد کوزت میندازه طفلکیییییییی بچم

عسل جونم میگه مامان خوش به حال من و تو و بابا چون من لباسارو میشورم برق میزنن دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

shahab
29 تیر 90 1:19
ای جونم ماشالا بگین این همه کار خوب می کنه بوس واسه عسل جوون
پارسا
29 تیر 90 1:32
آفرین به عسل خاله که انقدر زرنگهپارسا هم دوست داره گرد گیری کنه با این مدل مو هم خوشگل شدی عسل جون چرا گریه کردی؟؟؟راستی پارسا هم آبله مرغون گرفت جریانشو تو وبلاگش گذاشته
معصومه مامان سهند
29 تیر 90 11:19
قربونش بشم منننننننننننن خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میدم بخونید و نظر بدید
مامان وانیا
29 تیر 90 12:08
دختر کدبانو اییییینه
helia & sara
29 تیر 90 12:41
الهی خاله قربونت بشه کوزت من بابا بچم میخوادکمکتون کنه بده جیگرشو که مث مامانش با سلیقس راستی ما از مسافرت برگشتیما آپ هم هستیم کدمون هم اگه خواستین رای بدین 110
مامان پارسا
29 تیر 90 12:58
سلام خدا کوچولوتون رو حفظ کنه. با اجازه لینکتون میکنم
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:33
ماشالله به دختر آفرین به عسل جون می گن دختر عصای دست مادره قربونت برم من
مامان نی نی گولو
31 تیر 90 16:58
سلام آفرین دختر ناز از حالا به مامانی کمک می کنی
الهام
1 مرداد 90 12:54
مامان عسل نکنه با این ترفند همه ی کارهاتو بدی عسل بکنه.من میدونم که کار خونه دوست نداری.بگم؟بگم؟آخه میدونی که من از دانشجویی میشناسمت

مرسییی الهام جون غافلگیر شدم
اتفاقا یکی از خاطرات خوب اهوازم با شما بود عاااالیییی بووود ممنون
الهام
1 مرداد 90 13:11
نگين
1 مرداد 90 13:50
سلام چه خوب . ايشالا كه هميشه عسل جونم تنت سالم باشه و زير سايه مامان و باباي مهربونت هميشه به مسافرت و گشت و گذار و خوش باشي
helia & sara
3 مرداد 90 11:58
تق تق تق کسی خونه نیست کجایین
مامان احسان دانشمند کوچک
3 مرداد 90 16:46
من شما رو لینک کردم


مرسیییی منم با اجازه لینکتون میکنم
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:08
قربون شما خاله کزت شدی چرا لباس میشوری بمیرم دستای نازت خراب میشه عزیزممم
نگين
4 مرداد 90 14:56
سلام . خوبي عسل جون.ببخشيد منم نبودم كه بخوام بهت سري بزنم . اميدوارم كه هميشه زير سايه مامان و باباي عزيزت سالم و سلامت باشي و اونام درپناه خداوند مهربون باتني سالم و عمري باعزت هميشه در كنارت باشند .مواظب خودتون باشين





مامان تربچه
5 مرداد 90 9:25
آخییییییییی چه بامزه
helia & sara
5 مرداد 90 11:28
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** ********* ********** ********** ما هم اکنون آپ هستیم ********* ******** ******* ****** ***** **** *** ** *
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 12:32
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.
نگين
6 مرداد 90 13:28
سلام . عسل جونم خوبي؟ اميدوارم كه هميشه سالم و سرحال باشي . خواستم فقط سري زده باشم و احوالتونو بپرسم
baby
3 شهریور 90 15:08
من بازم ميام سر مي زنم کلي انرژي گرفتم از اين عسل نازنين. تو چو لووووووووووووو ! مي بوسمت
مامان قندعسل
22 شهریور 90 11:01
خوشگل خاله خسته نباشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد