عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عسل

اهواز

1390/4/26 16:53
نویسنده : مامان
720 بازدید
اشتراک گذاری

اهواز مثل همیشه زیبا بود کارونش با آدم حرف میزنه عسل هم که دیگه به لطف شوهر خاله ی گلش از خجالت  پارک های اهواز در اومد خلاصه کلی آتیش سوزوند هیچ وقت عسل رو به این خوشحالی ندیده بودم

چون از یه طرف عسلم بزرگ شده و  از طرف دیگه دختر خاله و پسر های خالش زیادی هواشو داشتن خلاصه ایده آل ایده آل بود از طرف محل کار همسرخواهرم به یه جشن دعوت شدیم که برای عسل تجربه ی جدیدی بود

خوب وقتی خاله و شوهر خاله ی بینظیر داشته باشی همین میشه دیگه تازه بچه های خاله هم که با ادب و مهربون و دوست داشتنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تربچه
26 تیر 90 19:56
معلومه خییییییلی خوش گذشته
مامان آبتین
27 تیر 90 19:08
سلام قندو عسل چقدر عکسای تو پارک عالی شدن خوبه که تو مسافرت با مامانی و بابایی همکاری کردی منم دارم آبتین جونو می برم مشهد برا اولین بار امیدوارم همکاری لازم وبکنه

سفر خوش حتما آبتین جونم همکاری میکنه
نازنین نرگس نفس مامان
28 تیر 90 1:25
سلام همیشه به مسافرت اهواز من هم دلم لک زده تا اخر تابستون حتما میرمخوش به حال عسل جون با خاله مهربون و بچه های گلش
دانيال
28 تیر 90 10:28
سلام خاله جون
من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد
اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم
با احترام
دانيال

با کمال میل
عسکری
28 تیر 90 16:30
سلام ودرود برعسل جون.ابوالفضل گلم رفته شمال همراه داداش علی جونش ومامان فاطمه وقتی ازسفربرگرده قول میدم وبلاگش روبه روزکنم ویکی ازدوستای خوبش عسل جون نازنینه.
مامان ابوالفضل
30 تیر 90 15:35
همیشه خوش باشین عسلی و مامانی منم یه بار رفتم اهواز، سال78 بود فکر کنم، خیلی خوش گذشت
الهام
1 مرداد 90 13:14
اهوازه دیگه.چکار کنیم ما اهوازی ها خیلی مهمون نوازیم
mamane roham
11 مرداد 90 15:03
سلام عسل جون خوش به حالت که رفتی اهواز منم عید اونجا بودم اخه مامانم اهوازیه راستی به وب منم سر بزن خوشحال میشم
yasi
20 بهمن 90 20:34
معلوم خیلی خوش گذشته عسلم امید وارم همیشه شاد و موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد