عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

عسل

bye aabele

1390/4/1 10:48
نویسنده : مامان
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام خداروشکر که این آبله مرغون بدجنس و زشت دیگه داره میره امروز روز هشتم از دوره ی آبله مرغون عسل جونمه و حالش خیلی خیلی بهتره از نظرات شما دوستان خوبم استفاده کردم روزی دو بار عسل رو بردم حمام خودش که میگفت آب بازی به هر حال به خیر داره میگذره سه شب اول من تا صبح کامل کامل بیدار موندم و برای اینکه خوابم نبره میرفتم چت کلی دوست جدید هم پیدا کردم بازم ممنون از نظرات دلگرم کننده و راهنمایی های شما مامان بابا های نی نی وبلاگی

من و عسل همه ی شما رو دوست داریم عسل تا بیدار میشد میگفت مامان برام چی نوشتن هنوز نگرانم هستن؟ و وقتی نظرات رو می خوندم  کلی خوشحالش میکرد

البته هنوز دونه ها نرفتن ولی خوب دیگه باید برن انشاا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان تربچه
1 تیر 90 10:55
خدا رو شکککککککککککر
شیلا جون دیدی گفتم اینقدر حرص نخور

مرسی کیانا جونم
مامان ریحانه
1 تیر 90 13:15
سلام خدارو شکر خوشحال شدم از اینکه عسل خانم بهتر شده اما من به فکر خودمم که چند ساله دیگه باید این روزارو چیکار کنم و چطوری بگذرونم

مرسی آره خیلی سخت بود امیدوارم ریحانه جون آسون بگیره و راحت و خفیف



shahab
2 تیر 90 0:51
سلام خدا رو شکر این آبله مرغون از اون مریضیای عجیب غریبه که من می ترسم ازش واااای
باباي سما
2 تیر 90 9:10
سلام انشالله كه عسل خانم زودتر از دست اين دونه ها خلالصي پيدا ميكنه و قدر سلامتيشو ميدونه. ولي بعدا كه بزرگ شد و جاي چندتا ازين دونه ها رو روي بدنش ديد ياد خاطره هاي اين روزها ميوفته كه چقدر بدنش رو مي خواروند،من خودم هر وقت يادم ميوفته كه يك هفته بخاطر آبله مرغون نرفتم مدرسه و توي خونه بودم خيلي كيف ميكنم. عسل جون انشالله سريع خوب خوب ميشي.
مامان فرشته
2 تیر 90 14:30
سلام عزیز دلم الهی قربونش برم وای مامان عسل جون چی کشیدی می دونم آدم راضیه خودش هزاربار مریض بشه اما یه پشه بچشو نیش نزنه ان شاا... به زودی زود حال عزیز خاله خوب می شه بوسسسسسس
مامان پارسا
2 تیر 90 16:50
سلام شیلا جون خیلی خوشحالم که عسل گلم بهتره امیدوارم خوب خوب بشه من که همیشه دلهره این دوره رو دارم چند روزه که برای چت نیستی؟دلمون تنگ شده عسل گلمو ببوس *
منتظران لبخند خدا
2 تیر 90 20:01
سلام مث این که این چند روزه که ما نبودیم عسلمون ماشاالله دوباره ماه شدن! خوب خوشحالم که حالش خوب شده! ممنون مامانش که تو این مدت مواظبش بودی! مطمئنم که عسلم بزرگ که شد این خوبی شما رو یادش نمی‌ره! ببووووووووووس روی ماه عسلی رو!
ملیحه
3 تیر 90 11:04
سلام عزیز دلم زودتر خوب میشی و اون دونه ها هم همشون میرند نگران نباش
مامان ثنا
3 تیر 90 14:44
سلام عسل خوشگله امیدوارم این دونه های زشتم زود بره و تو دوباره همون بانمک همیشگی بشی ایشالا
helia & Sarah
6 تیر 90 10:42
عسلکم ما همیشه به یادت هستیم و خدا روشکر که شاخ این غول رو شکستی انشااله همیشه سالم و سلامت کنار مامان مهربونت باشی بوسسسسسسسسسسس
معصومه مامان سهند
6 تیر 90 17:49
خدا روشکر که حال عسلکم خوب شده. دختر خوشگلم می بوسمت
نازنین نرگس نفس مامان
11 تیر 90 20:29
خدا رو شکر که تموم شد
baby
3 شهریور 90 15:28
عسل جووووون قدر مامانتو بدون مامان به اين خوبيو مهربوني و خوش قلبيو ........ حتما بهش بگو دوستت دارم ماماني. ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد