عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عسل

آبله مرغان وحشتناک و زشت

1390/3/25 19:15
نویسنده : مامان
715 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوم آبله مرغون عسله واااای که چه وحشتناکه بر خلاف تصورم شد خیلی سخت و پر از دونه

تمام تن عروسکم دون شده اونم از نوع وحشتناکش لحظه به لحظه هم زیاد میشن توی گلوشم زده که موقع غذاخوردن اذیتش میکن تبش تازه داره میاد پایین دیروز و امروز آتیش بود بچم

الآن هم داغه اما نه خیلی توی پلک چشمش هم زده کف پاشم زده همش یاد این جمله می افتم که : خود کرده را تدبیر نیست

دیشب تا صبح بیدار موندم واقعا حتی یک لحظه هم نخوابیدم تا هر وقت عسل خواست خودشو بخارونه جلوی اونو بگیرم البته فقط 4 یا 5 بار این کارو کرد که خداروشکر من بیدار بودم ساعت هفت و نیم صبح خوابیدم که عسل دیگه بیدار شده بود تا ساعت تقریبا ده و نیم صبح

خدایا کمکش کن تا مریضی او خوب بشه و آرزو میکنم که جای دونه هاش نمونه انشاا...

عسلم دوست دارم صورت ماهتو دوباره صاف و سفید ببینم سفید برفی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان عسل خانوم
25 خرداد 90 19:25
سلام خانومي، عسل سفيد برفيت هم خوب مي شه نگران نباش، من مامان عسل آيندم عسل من مهر ماه به دنيا مي آد، از ديدن عكس هاي عسل كلي ذوق كردم از انتخاب اسمش برا دخترم خوشحال.

مرسی یه عالمه انرژی گرفتم انشاا... عسل شما در سلامت کامل به دنیا میاد
مامان تربچه
25 خرداد 90 21:50
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک
رها(مامان سپهر)
25 خرداد 90 22:11
عسل گلی که مثل گلی من و سپهر امیدواریم که خیلی زود خوب بشی از راه دور میبوسیمتراستی با سپهر هم سن هستید امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشید
بابای زهرا کوچولو
26 خرداد 90 5:08
باسلام.مطمعین باشید عسل خانم خیلی زود خوب میشه.شما باید صبورتر از این باشید.پیشنهاد میکنم چندتاعکس خانوم را یادگاری بزارید
shahab
26 خرداد 90 15:20
زودی خوب میشه این از اون داستان ها هست که هر چی زودتر اتفاق بیافته بهتره
معصومه مامان سهند
26 خرداد 90 22:46
باسلام و تبریک عید مقدس علی مامان عسل خوشگله باهاتون ابراز همدردی می کنم می دونم که خیلی روزهای سختی رو دارید سپری می کنید ولی نگران نباشید این روزها هم میگذره و فقط خاطراتش می مونه امیدوارم گل دخترمون به سرعت این مریضی رو پشت سر بزاره و باز هم همون خانم گلی ناز و خوش ادا و بامزه خاله معصومه باشه. می بوسمش
zohreh
27 خرداد 90 1:17
سلام دوستم امیدوارم دختر گلتون هرچه زودتر خوب بشه. شما هم نگران نباشین
مامان تربچه
27 خرداد 90 9:37
سلام شیلا جون
عسل چه طوره؟
بهتره؟

مرسی نه خیلی براش سخته حتی دور چشم چپش هم زده و دیشب از چشم درد خوابش نمی برد
سيدمهدي
27 خرداد 90 10:09
سلام.خوبي خواهري؟ اولان بايد بگم آبله مرغون ظاهرش شايد يه كم عذاب آور باشه ولي اصلا مريض محسوب نميشه. ميدوني اگه بچه اي اين آبله مرغون رو نگيره بعدا چه اتفاقي براش ميافته؟؟ پس يه كم صبر داشته باش تا مدتش طي بشه و دختره گلت رو باز بتوني مثل اول ببيني.البته با اين فرق كه با گرفتن آبله مرغون خيلي از مريضي ها ديگه جرات نزديك شدن به دختر گلت هم پيدا نميكنند.
mamane surena
27 خرداد 90 11:46
in ruz ha migzare aji sakht nagir say kon asal ro sargarm koni ba 1 kharid ya bazihaye daste jamei ba babash va khodetasale khale ro az doooooor mibusam

خاله جونم مرسی سورنارو ببوس

مامان ریحانه
28 خرداد 90 1:30
سلام ایشالا عسل جون زودتر خوب بشه
بابا محسن
28 خرداد 90 8:53
من تو سن 17 سالگی گرفتم و یک جای سالم تو بدنم نمونده بود ... یادش میافتم تنم میلرزه ... ولی سختیش سه روز بود البته تا 10 روز بعدش دونه ها خوب شدند ... ایشالله که هرچه زودتر بهبودی حاصل بشه

مرسی عسل جون هم 3 روز سخت داشت خدارو شکر امروز حالش خیلی بهتره
مامان هلیا
28 خرداد 90 10:59
خوب خدا رو شکر که داره تبش پائین میاد انشااله دوره نقاهتش هم به خیر وخوشی تموم میشه مواظبش باشین و بوسسسسسسسسسسسس
مامان علیرضا
28 خرداد 90 23:42
چقدر گلت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم.
ناز نازیتو ببوس



مرسییییییییییییییی
mamani helena
29 خرداد 90 0:25
salam azizam,akhey nazi elahi khale ghorbonesh beshe enshala zodi khob mishi albate khale joon to enghadr ghavi hasti ke khob tahamol mikoni,rasti be asal bego kheili dousesh daram .man in chand roz kheili khaste misham az sobh miram bimarestan,sorry age javabeto dir dadam golam.
منا مامان فینگیلی
29 خرداد 90 10:57
سلام مامان عسل طفلی عسلیمون چه دردی میکشه من یادمه دبیرستان بودم که آبله گرفتم تموم بدنم داغ شده بود و به زور جلوی خارش لکه ها را میگررفتم و هنوزم جاشون مونده اگه میتونه تقریبا هر روز حمومش بدی خیلی بهتره ایشالا که زودتر خوب بشه و عکسهای نازش را واسمون بذاری
mona
29 خرداد 90 15:54
salam khale roham hastam omidvaram asal bezoodi khoob beshe ma ham doa mikonim
مامان تربچه
29 خرداد 90 17:08
سلام شیلا جون
خوبی؟
عسل خوبه؟
این لینک رو برات پیدا کردم
امیدوارم به دردت بخوره

http://www.tebyan.net/nutrition_health/diseases/children/2004/6/22/7122.html

مرسی کیانا جون
مدرسه ی مامان ها
29 خرداد 90 20:27
سلام ان شاالله که زود زود خوب میشه
مدرسه مامان ها
30 خرداد 90 11:11
سلام آخـــــــــــــــــــــه!!! ان شاءالله که زودتر خوب میشه.
مامان نیاز
30 خرداد 90 11:55
سلام امیدوارم دختر نازت به زودی خوب بشه و شیطونیاشو شروع کنه تا کیف کنی راستی با اجازهات لینکت کردم شما هم به ما سر بزن
مامان وانیا
31 خرداد 90 16:25
سلام گلم امیدوارم عسل جون بهتر شده باشه سعی کن زیاد حمومش کنی
معصومه مامان سهند
31 خرداد 90 22:01
سلام مامان عسل دختر گلت خوبه؟ آبله مرغونش در چه وضعیتیه؟ از شدتش کم شده ؟
منتظران لبخند خدا
1 تیر 90 2:29
سلام مامان عسل! ایشالا دخمل شیرینتون بازم همون سفید برفی میشه که بود. غصه نخور. ممنون که به کلبه عشق ما اومدین. راستش یه چند وقتی درگیر جمع و جورکردن وسایل خونه بودیم. چون شکر خدا انتقلیمون جور شد و برگشتیم شهر خومون!
baby
3 شهریور 90 15:20
واي بميرم براتون که عين فرشته ها بيدار ميموني به خاطر کوجولوي نازنينت ياد مادر خودم افتادم که چه فداکاريها و سختيهاي برامون کشيده. يادم باشه عيد فطر رفتم پيشش جانانه دستشو ببوسم.
مامان الینا
3 مرداد 91 21:47
سلام مامان عسل جون .ممنون به من سر زدی ،ماشاله عسل خیلی نازه،خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد