عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

عسل

خواهش از خدا

1390/2/14 15:08
نویسنده : مامان
570 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا:

خدایا دوست دارم عسل همیشه شاداب و موفق باشه

دوست دارم هیچ وقت نگران مدرسه یا درس خوندنش نباشم و درست درس خوندن و به موقع مطالعه کردن رو بلد بشه و ازش لذت ببره

دوست دارم همیشه سلامت و شاداب باشه

دوست دارم در امنیت کامل و با عشق خانواده و فامیل و آشنایان بزرگ بشه

دوست دارم به یک دانشگاه خوب بره

دوست دارم یک رشته ی خوب انتخاب کنه و درسش رو بخونه

دوست دارم یک کار خوب با امنیت کامل شغلی داشته باشه

دوست دارم یک انتخاب عالی برای ازدواج داشته باشه و همانطور که خودش هم دوست داره بهش یک دختر فوق العاده مثل خودش بدی

خدایا می دونم که در توانت هست چون هیچ چیزی عجیب تر از رشد یک بچه در شکم مادرش نیست که تو اونو انجام میدی

پس خواهش می کنم تمام این آرزوها را محقق کن

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد