عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عسل

حمام

1390/2/14 1:54
نویسنده : مامان
522 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم کوچولوی کوچولو بود (هنوز دو ماهه نشده بود)که دوست عزیزم سیمین اومد خونمون تا عسلو ببره حمام چون عسل خیلی ریز بود

اما عسل خواب بود سیمین لباساشو تو خواب درآورد به امید این که عسل بیدار میشه اما او بیدار نشد

دوباره سیمین گفت اشکالی نداره آروم آب ولرم به بدنش میزنم  بیدار میشه

جالب اینه که نه تنها اولش بلکه تا آخر حمام حتی بعد از حمام و پوشیدن لباساش عسل لحظه ای هم بیدار نشد و به خوابش تا یکی دو ساعت بعد از حمام ادامه داد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
14 اردیبهشت 90 4:25
سلام خاله جون به منم بگو چی کار میکنی که اینقدر خوشکل میخوابی آخه من شبها تا صبح بیدارم... بوسسس
مامان هلیا
14 اردیبهشت 90 9:17
همه نوزادا انقدر میخوابن به دخملی عسلم نخند
هلیا وقتی 45روزه بود خالم از صبح بخدا تا بعداز ناهار اومدخونه مامانم اینا دیدن هلیا ولی چه فایده من انقدر خجالت می کشیدم فکر کردم هلیا مشکلی داره ولی اونا می خندیدن و می گفتن نوزاد با خوابیدن تکامل پیدا میکنه


جانم فدای هلیا جون بشم
راست میگید همه ی نوزادا همین جوری هستن
مامان هلیا
14 اردیبهشت 90 9:18
راستی تولد دخملمون کیه ؟
چه برنامه هایی دارین عکساشو حتما" بزارین.

از طرف من و هلیا ببوسش و بهش تبریک بگو
تهران هستین؟


مرسی
تولدش دوم خرداده
حتما عکساشو میزارم
مامان ریحانه
19 خرداد 90 13:38
خوش بحالت مامان عسل جون ریحانه من آذر پارسال بدنیا اومد و تا بعداز عید من شب تا صبح بیدار میموندم باهاش خیلی سخت بود شبم روز و روزم شب بود و خسته شده بودمو مامانمم پیشم نبود دیگه کلافه شده بودم الان هم که 5 ماهست تا 2 شب بیداره بعداز اون هم هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه واسه شیر

جیگرم مامانش حتما ارزششو داره
البته عسل شب تا صبح می خوابید اولش شیر خودمو دادم و شب ها من هم می خوابیدم ولی از وقتی شیر خشکی شد شوهرم شبا بیدارش میکرد و به زور به بچه شیر میداد امان از دستش

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد