عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

عسل

ضرب

1391/9/4 19:51
نویسنده : مامان
707 بازدید
اشتراک گذاری

تقريبا  هفته اول مهر بود که عسل فرق بين ضرب و جمع رو تشخيص داد.البته بدون راهنمایی و جهت دهی.واسه تغذیه مدرسش پسته هم میذارم که عسل بعضی روزا میاره خونه میخورشون. روزای اول

مدرسه بود که عسل داشت تو خونه پسته هاشو میخورد که یهو با ی عالمه هیجان گفت: مامان چهار تا دوتا میشه 8 تا !!!!!!!!!!!!!!!! اولش فکر کردم جمع دو و چهار رو اشتباها 8 حساب کرده گفتم چي؟ گفت  مامان من 4 تا پسته خوردم هر کدومشون دوتا پوست دارن پس 4 تا دو تا میشن 8 تا. اصلا باورم نميشد

خداییش عااااليههههههههههههههههه . ي عااالمه شاد شدم. که دوباره گفت مامان دو تا چهار تا هم میشه 8 تا . فرقي نداره اول چهار رو بگم یا دو رو جواب هر دو تاش میشه 8. ي عاااالمه شکرت خدا

جالبه که عسل مدام در حال ضرب کردنه .ي روز رفته بوديم پياده روی عسل گفت مامان یکی 4 تا میشه 4 دوتا چهارتا  میشه 8 سه تا4 تا میشه 12 و به 4 تا 4 تا که رسید تعجب کرد و گفت نداریم منم  گفتم عسلم از هر دست 4 تا از انگشتاتو باز کن خودمم همین کار رو کردم بعدش گفتم حالا چند تا 4 تا داریم عسل با خوشحالی گفت 4 تا 4 تا بعدشم بدون شمارش گفت میشه 16 تا.

ي چيز جالب :از عسل پرسیدم دو پنج تا ؟ عسل گفت نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای سایه
7 آذر 91 1:25
سلام ایشالا همه خوب باشین بابت خیلی چیزا باید تبریک بگم تو این مدت که نبودم و عسل جون کلی منو ذوق زده کرد اما مهمترین تبریک برا باهوشی عسل ببوسینش
مامان آرینا
8 آذر 91 19:33
ماشااله. آفرین. خدا براتون حفظش کنه. حتما براش اسفند دود کنید.
hanadina
18 آذر 91 18:58
سلام مرسی از این که تولد خوشملای منو تبریک گفتین چه جوجوی نازی داریین
مامان فرشته های آسمانی
27 آذر 91 9:33
سلام فرشته ی زیبایی دارین خدا حفظش کند به ماهم سر بزنید خوشحال میشویم
مامان یگانه زهرا
8 دی 91 1:51
__ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___ سلام گلم، با تولد دخملم آپم
eli
12 دی 91 17:10
asal jan ina ro maha ham nadarim hii hiii hiii
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد