عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

عسل

عسل و هفت سین 91

1391/1/5 15:12
نویسنده : مامان
1,859 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 الهی بمیرم عسلم که امسال سر سفره ی هفت سین بیمارستان سال رو تحویل کردی!

روز 27 اسفند عسلمو بردم مطب آقای دکتر اسدپور چون عسل بعد از بیشتر از دوماه هنوزم سرفه میکرد

دکتر گفت ببر رادیولوژی عکس سینه و سرش رو بگیر شاید از سینوساش باشه منم همون موقع با زهرا

رفتم عکس که آماده شد بردیم نشون دکتر دادیم دکتر هم تا عکسو دید نه گذاشت و نه برداشت یهو 

گفت ببرینش بیمارستان نفت بستریش کنین !!

وحشتناااک بوووووووووووووووووووووووود. اولش فکر کردم شاید ی اشتباهی یا ی اغراقی شده . اما

متاسفانه دکتر شدیدا اصرار داشت. من که عسلو بردم خونه و فردا صبحش بردمش کلینیک امیرکبیر تا ی

خانم دکتر حاذق هم نظر بده. متاسفانه نظر خانم دکتر هم بستری شدن عسلم بود. مستقیم عسلو

بردم بیمارستان نفت و بستریش کردم .

خدایا اااااااااااااااااااااااااا هیچ مادری حس منو تجربه نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

الی
2 فروردین 91 16:54
وای چه نازشدی عژیژم ایشالله لباس عروسیت عیدتون هم مبارک
windysmith
4 فروردین 91 18:12
سلام عسل جون مرسی که با من دوست شدی.اگه اشکالی نداره لینکت میکنم.عیدت مبارک.خیلی خوشگلی.به وب منم سر بزن
Amu
4 فروردین 91 23:46
الهی قربونت بره عمو عسسسسسسسسسسسل! عیدت مبارک عمو جونم. قربون اون ژست و خوشگلیت مهربون عمو. مواظب خودت باش عزیز دلم...
مریم مامان عسل
5 فروردین 91 9:30
وای چه عسل شیرینی! عیدت مبارک خوشگل خانوم.
windysmith
5 فروردین 91 15:17
آخی طفلکی!ایشالا... زودی خوب میشی
یاس
5 فروردین 91 17:29
سلام به زیبا ترین گل روی زمین عسل خوشگل.. مگه زیبا تر از تو هم وجود دااااااااااره (البته به غیر از خودم)....
آقا مجید
7 فروردین 91 19:18
سلام عیدتون مبارک خودم پیش مرگ عسل بشم خدا حفظش کنه واسه مامانیش والبته شوول آیندش ! فکر میکنم دیگه باید خوب شده باشه موفق باشین بای راستی با این اهنگ معین هم خیلی حال کردم !
بابای ارشیا خان
14 فروردین 91 0:10
سلام . ممنون که به ارشیای من سرزدی . عسلت قند عسله خدایش یه پا فرشته است . انشالله عروسیش ما روهم دعوت کنه . تو روخدا یه بوس آبدار بجای من از چونه عسل بردار.


پسربداخلاق
14 فروردین 91 15:23
سلام عسل سال نو مبارک. انشالله که خوب شده باشی. ناراحت شدم موقع تحویل بیمارستان بودی.خدای مهربون نگهدارت
مامان احسان دانشمند کوچک
14 فروردین 91 17:33
عسل خانوم سال نوت مبارک عزیزم
بابای دوقلوها
15 فروردین 91 11:10
عسلی خیلی ملوسه.
انشالله خدا شفا بده.
چشم حسووودش کور بشه.


مامان کوروش
15 فروردین 91 11:50
عزیزم عید شما و عسل خانوم مبارک ممنون که به ما سرزدی
مامان کوروش
15 فروردین 91 11:51
الان حال دخترت چطوره عزیزم
کسالتش رفع شده ؟


مرسیییییی بهتره
مامان نادیا و نلیا
15 فروردین 91 12:16
سلام سال نو مبارک...عسل جون خیلی نازه ماشالا... میدونم بستری بودن بچه آدم چقدر بده دختر کوچیکه منم 2 ماهش که بود 5 روز بستری شد...دختر بزرگمم سر سال تحویل تب داشت و حالش خوش نبود...به هر حال الهی زودی خوب بشن بچه ها... اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن...خوشحال میشیم ببینیمت....
mamani helena
19 فروردین 91 17:05
salam azizam vay elahi bemiram kheili sakhte mashala enghad ke naze golam cheshm khorde.khanoomi eydet mobarak enshala arosiye asalam
مامان ماهان
22 فروردین 91 8:43
ای جان الهی زود زود خوب بشه
مامان آرینا موفرفری
23 فروردین 91 1:32
سلام عزیزم .حال عسل جون چطوره خوبه خیلی نگران شدم.
مامان معصومه سادات
15 اردیبهشت 91 0:08
ohhhhhhhhhhhh! very nice and cute baby.
مونا (مامان النا)
15 اردیبهشت 91 3:22
عیدتون مبارک چه ناز شدی عسل خاله ایشالله خوب خوب بشی عزیزم میبوسمت گلم
مامان ابوالفضل
17 اردیبهشت 91 0:13
سلام من امروز بعد از مدتها به وبلاگ عسل جون سر زدم از این خبر خیلی نگران شدم امیدوارم حال عسل خوبه خوب شده باشه ما رو بی خبر نذار مامانی ممنون
عمو
31 اردیبهشت 91 2:12
عسل عمو. خوشگلکم. تبالکت مبارک. ایشاا... همیشه سالم و سرحال باشی قربونت برم ممممممممنننن عزیزم...
مامان علی خوشتیپ
2 خرداد 91 7:41
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی عسل جونم بهتر شد؟
عمه آتنا
2 خرداد 91 7:57
عسل جون تولدت مبارک
مسافران آسمانی
2 خرداد 91 12:21
عسلی جون تولدت مبارک خوشکل خانوم...الهی همیشه خنده مهمون لبات و شادی مهمون دلت باشه عزیزم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 خرداد 91 14:35
تولدت مبارک عزیزم
مامان فافا
2 خرداد 91 19:41
عسل عزیز تولدت مبارک
مامانی درسا
2 خرداد 91 21:37
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامان ثمینا
31 خرداد 91 23:48
آخی عزیزم دختر کمرنگ ناز الهی سالم و سلامت باشی همیشه یه دنیا بوسبرای تو
عسل
11 تیر 91 0:52
سلام من دوم دبیرستانم اسمم هم عسله اما این عسل شما خیلی شیرینههههههههههه .
سپیده
23 تیر 91 22:13
ممنون از این که به ما سر زدید،خیلی دختر خوبی دارید لطفا بازم بامادر ارتباطباشید.
مامان النا
28 مهر 91 19:08
چه بد ولی خدا راشکر که عسلمون سالمه
شیدا-داداش جونم دوستت دارم
30 مرداد 92 19:17
خیلییییییییییییییییییییییییی نازی عسلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد