عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

عسل

مشغله

1390/6/22 17:29
نویسنده : مامان
624 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا یه ماهه که من متحول شدم و زندگیمم متحول تر !

آخریشم همین قبول شدنم تو دانشگاه س که چهار روزه درگیر ثبت نامم ! بالاخره امروز طلسمش شکست و من ثبت نام شدم ( البته با نقصان پرونده)

اینه که نتونستم  وبلاگو به روزش کنم بعد از این هم شاید کمتر به وبلاگ عسلم سر بزنم

متاسفانه و برخلاف میلم عسل رو پیش دبستانی ثبت نام کردم

آخه بچه بی سوادش با نمک تره  نیشخند

به نظر من بچه باید شور و ذوق دبستانو داشته باشه پس قبلش نباید درسی خونده باشه

عسلم عااااااااشششششششقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان تربچه
22 شهریور 90 17:40
سلام شیلا جون خوبی؟ مبارکه خانمی شیرینیش کو؟؟؟؟؟؟؟
mamani helena
22 شهریور 90 18:12
salam azizam mobarake ghaboli daneshgah.asale khale shoma ham pish dabestanio enshala be salamati tamom mikoni delam barat tang shode bod gahi be ma sar bezan
مامان ابوالفضل
22 شهریور 90 22:28
سلام مبارکه خیلی خوشحال شدم به سلامتی پیش دبستانیه عسل جون هم مبارک
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 19:22
سلام به مامان عسل جون مبارکه خانمی بی خبر خبر ندادی حالا چه رشته ای

ریاضی محض البته ارشد و متاسفانه آزاد
نگين
24 شهریور 90 10:11
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .
مامان باران
26 شهریور 90 18:53
سلام مامان خانومی مبارکه این روزا که نبودید جاتون خالی بود انشاا... هم شما وهم عسل همیشه موفق باشید
sarah & helia
27 شهریور 90 8:50
آفرین به این مامان زرنگ انشالا که مبارکه و به سلامتی بخونی و موفق باشی مثل همیشه
راستی نظریت راجع به پیش دبستانی خیلی جالب بود

مرسیییییییییییییییی اما دانشگاه آزاد هم تشویق داره؟

mamani helena
27 شهریور 90 12:24
salam azizam enshala be salamati arshadam tamom mikoni albate kheili zod tamom mishe mesle dorane karshenasi nist ke kesh biyad arosakam bebos
نگين
30 شهریور 90 16:45
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
مامان ستایش
1 مهر 90 17:46
وبلاگ قشنگی برای عسل جون درست کردی عسل جونم خیلی دختر نازیه موفق باشید
هستي
2 مهر 90 17:14
سلام عسل جون اول مهر هم به تو مبارك باشه هم به مامانت من سعي مي كنم خودم توي وبلاگم بنويسم ولي خيلي طول مي كشه بعضي وقتا مامانم كمكم مي كنه.ايدوارم تو هم يه روز مثل من بتوني خودت بنويسي برخلاف نظر مامانت كه تو نري پيش دبستاني من دوران پيشمو خيلي دوست داشتم
نگين
4 مهر 90 14:21
سلام اول مهر رو بهتون تبريك ميگم ببخشيد يه كم با تاخيره . اميدوارم سال تحصيلي جديد رو به خوبي و خوشي آغاز و به پايان برسونيد . مواظب عسل جونم باشيد
پسربداخلاق
4 مهر 90 14:29
سلام. مبارکه قبولي شما و دختره گلت.
نگين
7 مهر 90 9:30
سلام ميلاد فرخنده كريمه اهل بيت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر رو از صميم قلب به شما و دختر خانوم نازتون تبريك و تهنيت عرض ميكنم . در اين روز خوب دعا كنيم بتونيم با استعانت از خداوند و اهل بيت(ع) و زير سايه آقا امام زمان(عج) بتونيم اونا رو به نحو احسنت تربيت كينم و توي اين زاه از هيچ كوششي فرو گذار نباشيم . موفق و موئد باشين
مامان وانیا
8 مهر 90 23:45
خوب اینم یه توجیه موجه برای غیبت مبارکه انشالله دکترا و.... ولی ثبت نام پیش دبستانی کار خوبی بود آخه عزیزم الان دیگه پیش دبستان مثل قدیما بیهدف نیست تمام لوحه های اول کتاب کلاس اولو تو پیش تمام میکنن همینطور ریاضی و بچه ای که نرفته باشه سال اول عقبتر از بچه های دیگه است و دچار استرس میشه پس کار خوبی کردی موفق باشی
آقا مجید
15 مهر 90 9:34
سلامممممممممممممممم خانم معلممممم وبلاگ قشنگی داری اما خوشگل تر از اون عسلتههههههههههههههههههههههههههه امیدوارم مامان و دختر همیشه خوشبخت باشین و موفق راستی کشتی ما رو با این دانشگات آدرس وبلاگم:majid191.loxblog.com فوتبالیه و فکر نکنم به دردت بخوره یا علی
مامان دریا
25 مهر 90 19:01
چه خوبه متحول شدن و شاد بودن . قبولیتون مبارکه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد