عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

عسل

بازی کامپیوتری

1390/4/13 22:49
نویسنده : مامان
575 بازدید
اشتراک گذاری

من کلا دوست ندارم عسل عادت به بازی کامپیوتری بکنه چون نمی خوام وقتش رو صرف این بازی ها که اکثرا هم خشن هستن بکنه برای همین هم با این بازی ها آشناش نکردم حتی بازی های داخل گوشی های موبایل خودم و همسرم رو پاک کردم تا عسل این بازی ها را هم نکنه

اما حالا که بزرگتر شده متوجه این مسئله شده که دوستاش گوشی مامان و باباشونو می گیرن و بازی میکنن از من که پرسید منم گفتم گوشی های ما اصلابازی نداشت!

قبل از عید 90 رفتیم خونه ی دوست خوبم سیمین بچه های سیمین جون بازی رایانه ای می کردن عسل متعجب شده بود و خیلی خوشش اومد تا اومدیم خونه گفت مامان منم میخوام با کامپیوتر بازی کنم منم گفتم عسلم کامپیوتر ما از این بازی ها نداره طفلکی عسل باورکرد منم بلافاصله رفتم حتی گیم های خود ویندوز رو پاک کردم

نمیدونم آخرش تسلیم میشم یا نه ولی دوست ندارم چشمای عسلم اذیت بشن و وقتشم گرفته بشه

خدا کنه تصمیم درستی باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
14 تیر 90 18:16
سلام مامان خیلی کار خوبی کردی الان بچه ها از 4و5 سالگی به این جور بازیا روی میارن و بهش معتاد میشن.منم همین برنامه رو واسه صدرا دارم. منتها به نظرم بهتره در موردش حسابی تحقیق کنیم تا موفقتر بشیم عسل ناز منو ببوسید خاله قربونش بره
negin
14 تیر 90 18:19
سلام ببخشيد من جسارت ميكنم اما هستند بازيهاي دخترانه ومتناسب با روحيات دختران اين سن و سال به نظرم ببخشيد اشتباه كرديد چون خواه ناخواه به اين قضيه پي ميبره و ما بزرگترها بايستي به بچه هامون راستشو اگه نميگيم اما درو....... هم نگيم اين نظرمنه شايدم اشتباه باشه و براي چشمش هم ميتونيد از مونيتورهاي ال سي دي با كنتراست بالا استفاده كنيد كه به چشمهاي عسل جوني هم خداي نكرده آسيب نرسه . مرسي
shahab
15 تیر 90 12:09
سلام من یه نظر کوچیک بدم ببینین اصولن این منع کردن یا پنهان کاری باعث تحریک شدند عسل جون میشه شما می تونید با کنترل کردن رفتارهاش و انتخاب بازی های مناسب باعث بشید هم خلاق بشه هم بچه کمبودی رو حس نکنه بازی های کامپیوتری سبک مثل همون بازی های قدیمی تخته و چوب خیلی مناسبه شما با توجه به سن عسل جون حتی می تونین بازی های اجتماعی که خیلی رو بچه هم تاثیر مثبت داره انتخاب کنین اما دریغ کردن بازی کامپیوتر به طور کل از نظرم اشتباه بزرگیه
negin
15 تیر 90 15:16
توپولوها - مادر آشپز- پرنسس ديزني - درست كردن پيتزا - مديريت آرايشگاه - مديريت داروخونه و بين ايرانيها :خاله شادونه - دارا و سارا - و عمو پورنگ و... هستند كه علاوه بر بازي آرام و دخترونه پسند به نوعي در بخشهاي مختلف باعث افزايش خلاقيت و بالا بردن قدرت تفكر ميشه و هر كدوم به نوعي سرگرم كننده هستند . البته اگر باز هم بازيهاي مفيدي كه امتحانشونو پس دادند ديدم حتما بهتون خبر ميدم
tahereh
16 تیر 90 1:00
سلام مامان عسل به نظر من حساسیت و دلسوزیت و تدبیرت قابل تقدیره،شاید نع کردنش عوارضی کم و بیش داشته باشه که ببا تدبیر و تحقیق میشه برطرف کرد ولی آزاد گذاشتنشون در بازی های کامپیوتری عوارض سخت تر و عمیقی داره ،از همه مهمتر از بین بردن خلاقیت ، انزوا و گوشه گیری ، چاقی، ضعف بینایی. پیشنهاد من این هست که وقتی مواردی این چنینی را از زندگی کودکت حذف میکنی حتما یک جایگزین مطلوب به جای ان قرار بده ،گردش های علمی خانوادگی، تهیه انواع کاردستی ها ، تمرین نمایشنامه 2 نفری و اجرای ان برای بابای خونه و بازی های جذاب و تقویت کننده خلاقیت دیگر که می تونی تو سایت ها هم پیدا کنی ، اصلا سن مناسبی برای اموزش موسیقی و زبان هم هست. و حرف اخر : به نظر من برای پرورش نبوغ کودک باید متفاوت عمل کرد که این کار به شجاعت نیاز داره .یعنی اگه از ترس رسوا نشدن همرنگ جماعت عمل کنیم پیشرفتمان هم هم اندازه همان جماعت خواهد بود.
mamani helena
16 تیر 90 15:49
salam azizam ,man kheili sharmandam ke bikhabar yeho raftam rastesh az vaghti helenaro avordim khone aslan vaght nemikonam ke on line besham,khodaro shokr mikonam ama bache dari kheili sakhte ,alanam taze khabid sari omadam ye chek konam .asale man chetore delam barash ye zare shode.kheili dosesh daram az tarafe man bebosesh.sai mikonam zod be zod biyam azizam

واااااای فوق العاده است خیلی خوشحال شدم روی ماهشو ببوووووس



حسن29
16 تیر 90 19:38
سلام شیلا خانم

ممنون از معرفي وبلاگتون . واقعا اين نشون از عشق و محبت مادرانه نسبت به فرزنده . بگذريم در رابطه با اين موضوع منم نظرم اينه كه مي تونيد از بازي هاي آموزنده استفاده كنيد .
در ضمن مانيتورهاي پلاسما آسيبي براي چشم نداره مخصوصا اگر فاصله رعايت شه . اينم نظره من بود . موفق باشيد


helia & Sarah
17 تیر 90 17:23
مامانی عسلکم خوبی نظر شخصی من اینکه نباید بچه ها را محدودیت مطلق بدیم چون این خودشم یه جور مشکلات روانی به بار میاره چون بهرحال بچه ها توی جامععه زندگی میککند ولی نظر شما هم قابل احترامه عسلکم دوستتتتتتتتتتت دارم
مامان وانیا
18 تیر 90 3:28
سلام من هم در مورد دختر بزرگم همین نظر رو داشتم الان 12سالشه تازگیها اجازه میدم با کامپیوتر نقاشی کنه یا بازیهای ویندوز رو بازی کنه انهم زمان محدود چون بازی اعتیاد اوره و اصلا دوست ند اشتم وقتشو هدربده , الان با این قانون کنار اومده و براش مهم نیست بر عکس باعث شد که به خود کامپیوتر علاقمند بشه و مثل یه کاربر حرفه ای اونو یاد بگیره
نازنین نرگس نفس مامان
18 تیر 90 3:51
سلام مامان عسل جون من فکر میکنم کار شما اصلا اشتباه نیست اخه کاری که در اخر به ضرر عزیز دلمونه چرا باید اشتباه باشه بچه تا چیزی رو نبینه یاد نگیره احساس کمبود نمیکنه میتونید با بازی های فکری و هزار تا چیز دیگه وقتش رو پر کنید واسه بازی کامپیوتری دیر نمیشه من موافقم شدیدا
baby
3 شهریور 90 15:14
کارتون درسته مامان عسل. البته در نهايت ميره سراغ بازي کامپيوتري ولي هر چه دير تر بهتر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد