عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

عسل

آبله مرغون

1390/3/24 6:28
نویسنده : مامان
668 بازدید
اشتراک گذاری

یازدهم خرداد ماه 90 رفتم خونه ی دوستم(همون همکارم که بچش آبله مرغون داشت) به امید اینکه عسل هم آبله مرغون بگیره(چون به نظرم بهترین سن آبله مرغون بین 5 تا 6 سالگیه)

تا امروز خبری نبود اما امشب رفته بودیم فروشگاه رفاه وقتی که رسیدیم خونه عسل جون  اومد و گفت مامان کتفم (پشت  و بالای شونش) می خاره منم خاروندم که یهو یادم افتاد و گفتم ببینم و دیدم بله دو تا دونه ی قرمز ، لباسشو بالا زدم و دیدم روی شکمش هم یه دونه دراومده سریعا بردیمش درمانگاه (آخه ساعت 10:25  شب بود) دکتر گفت مشکوکه چون اگر آبله مرغون هم باشه ظاهرا خیلی خفیفه و فقط 5% افراد اینقدر خفیف می گیرن و براش آمپول ضد خارش نوشت که من و شوهرم قبول نکردیم بزنه پماد و دارو هم  داد  خلاصه تا برسیم خونه چند دونه ی دیگه هم در آورد

تمام تلاشمو میکنم که امشب بیدار باشم و مواظبش تا دونه هاشو نخارونه

من وقتی حدس زدم آبله مرغونه خیلی خوشحال شدم  اما عسل گریه کردو حتی پیش دکتر هم بغض کرده بود و دوباره تو ماشین کلی گریه ی همراه بغض کرد و میگفت نمی خوام بدنم و صورتم دونه دونه بشه آخه پسر دوستمو دیده  برای همین هم می ترسه مثل اون بشه من هم کلی از محاسن آبله مرغون تو این سن صحبت کردم تا یکمی آروم شد

امیدوارم همون آبله مرغون باشه و خیلی هم راحت باشه و هیچ اثری هم ازش نمونه انشاا...

عسلم عاشقتم

              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عمو
24 خرداد 90 7:42
الهی عمو قربونت بره... مواظب خودت باش عسل عمو. خالیه تو هم مواظب باش تا کاملا" خوب بشه چون ویروس ابله می تونه تو بدن مخفی بشه و بالای پنجاه سالگی دوباره خودش رو به شکل زونا نشون بده که خیلی خطرناکه... آخی... یه روزی آرتمیس هم باید آبله بگیره...
یگانه*
24 خرداد 90 12:49
چیزی نیست انشاالله اینم به سلامت وخوشی میگذره غصه شو نخورید ماشاالله به عسل جووون
مامان هلیا
24 خرداد 90 13:12
عسلکم گل خاله مامان صلاحتو میخواد که الان باید این بیماری رو بگیری وگرنه هیشکی دلش نمیاد تو مریض بشی گلم انشااله که زودتر این دوران بسر برسه بوسسسسسسسس
mamani helena
24 خرداد 90 15:45
salam asale khale mobarake.eb nadare khale parisa ham to sene shoma gerefte bod zodi khob mishe vay ba in axat delam mikhad az nazdik baghalet konam douset daram golam.
معصومه مامان سهند
24 خرداد 90 17:21
عسل خاله نکنه غصه بخوری ها. من و سهند برات دعا می کنیم زود زود خوب بشی بدنت هم دونه دونه نشه. قربونت برم عزیزکم مامانیش می دونم خیلی سخته ولی مواظب گل دخترمون باشی ها. مرسی
مامان و بابای محمد
24 خرداد 90 19:34
سلام ما هم امیدواریم که همون ابله مرغان معمولی باشه و عسل جون هم با این موضوع به راحتی کنار بیاد. واستون آرزوی سلامتی داریم.
ماماني ياستين
24 خرداد 90 20:16
سلام خوبيد،نميدونم چرا تو ني ني گپ دچار مشكل شدم،به هر حال از آشناييتون خوشحالم،عسل جون بهتره؟اميدوارم كه زودتر خوب بشه...
مامان تربچه
24 خرداد 90 20:31
عزیزم انشاالله زوووووووووووووود خوب میشه
مامان شازده کوچولو
24 خرداد 90 23:20
سلام عروسک خانم ، ان شاالله زودی خوب بشی و جای دونه ها هم نمونه
شکوفه گیلاس
25 خرداد 90 0:19
سلام عکسای عسل جوون رو گذاشتین اینجا من چشمش میکنم ها .ماشاالله خیلی خوشگله،امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد.
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
25 خرداد 90 5:50
وااااااااااای خدا چقدر عسله این عسل خانم. چقدر ماه شدی عزیزکم.ماشاا... به جونت خدا انشاا... هرچیزی که خیرو صلاحته واست پیش بیاره .نگران جای جوشا نباش نمیمونه باربی نازم.بوووووووووس
نينا
25 خرداد 90 9:33
سلام عزيزم... چه عسلي داااااااااري
مامان کیارش
25 خرداد 90 10:11
سلام دختر ناز.مطمئن باش زودتر از اون چیزی که فکر کنی خوب می شی عزیزم
مامان زینب
25 خرداد 90 11:57
عزیزم امیدوارم که زود زود خوب بشی.
مامان ثنا
25 خرداد 90 14:52
هزار مشالا به دل این مامان منکه اصلا دل این این کارو ندارم ایشالا زود خوب میشه هیچ لکی تو صورت خوشکلش نمیمونه
نی نی توپولی
5 تیر 90 14:50
واقعا مثل عسل شیرینه
baby
3 شهریور 90 14:36
عسل عزيزم عين فرشته مي موني به حق اين ماه رمضون ايشالله هيچ اثري از نا خوشي تو وجود نازک و نازنينت نمي مونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد