عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عسل

شغل آینده

1390/3/19 13:03
نویسنده : مامان
527 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه  عسل به فکر اینه که وقتی بزرگ شد کارتون بسازه و شدیییییییییدا هم به این کار علاقه نشون میده دیشب گفت مامان من شبا فکر می کنم برای همین هم خوابم میگیره ازش پرسیدم چه فکری؟ گفت برای کارتونی که میخوام بعدا بسازم فکر میکنم تو کارتونم بن تن (Ben Ten) هست باربی هم هست بن تن دیگه نمی جنگه فقط یه خورده شاید بجنگه اما مهربون میشه و باربی و بن تن به هم عاشق میشن!!

یه کارتون دیگه می سازم که زوزو و لولیتا و باربی و سیندرلا و پری دریایی و سفید برفی و لیلی و ملیکا و آنیتا و  ... باشن گفتم خودتم هستی؟ گفت آره دیگه من همون باربیم گفتم همه ازدواج میکنن گفت نه مامان فقط باربی با بن تن!!!!

گفتم پس من چی؟ منم تو کارتونتم ؟ گفت نه مامان آخه تورو چه جوری بکشم تو بزرگی مثل باربی هم که نیستی بعداز چند ثانیه گفت باشه مامان به جای زیبای خفته تورو میکشم ولی ناراحت نشی خوب چون میخوام یکم عوضت کنم و یه شکل دیگه بکشم تورو.

ازش پرسیدم پس لیلی و ملیکا و آنیتا چی؟ گفت لیلی و ملیکا که باربین اما آنیتا رو یه شکل دیگه می کشم!!

www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.comتصاوير زيبا سازی وبلاگ           Www.bahar22.com       خدمات وبلاگ نويسان جوانwww.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.comwww.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.comwww.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COM 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد