عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

عسل

کچل شدن یا نشدن مسئله این است

1390/3/10 2:21
نویسنده : مامان
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

تار موی عسلم نازکه دوست دارم کچلش کنم اما نمیدونم واقعا تاثیری داره یا نه چند روز پیش یه دختر کچل شده رو دید خوشش اومد و بدش نمیاد که کچلش کنم

اما تازگیا (دو روزه) که موهاشو دم اسبی می بندم و او خیلی خوشش اومده و خوشحاله امروز هم با هم رفتیمو کلی کلیپس و گل سر خریدیم برای همینه که دو دل شدم

فردا هم میخوام برم خونه ی دوستم چون بچش آبله مرغون گرفته میخوام عسل هم تا کوچیکه بگیره و من هم از استرس آبله مرغون بیرون بیام خدا کنه خفیف و راحت بگیره

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگين
10 خرداد 90 9:15
سلام وب قشنگي داري - سري هم به من بزن
نازنین نرگس نفس مامان
10 خرداد 90 13:23
چه دلی داری مامان
مامان هلیا
10 خرداد 90 13:45
وای نه تروخدا حیفه اینکارو نکنین جنس موهای عسلی اینجوریه با کچل کردن که عوض نمیشه قربنوش برم
مهسا
10 خرداد 90 15:09
سلام.من بچه ندارم
ولی اگه آبله مرغونِ بچه دوستتون خفیف باشه عسلی آبله مرغون شدید میگیره.و بلعکس.راستی عسل جونمو کچل نکنییی
من بچه بودم کچل کردم ولی الآن 20 سالمه و موهام نازکه ولی پره.ولی خواهرم کچل نکرده ماشاالله هم موهاش پره هم تارش کلفته.ربطی به کچل کردن نداره جونم.ببخشید من بی ادبی کردم تو کار بزرگا دخالت کردم.فقط خواستم یه کمکی کرده باشم

مرسی از توجهتون
یگانه*
24 خرداد 90 12:52
یه مطلبی میخوندم ازیه مجله خارجی نوشته بود کچل کردن مو هیچ تأثیری در روند رشدمو نداره! این چیزیه که به غلط درعرف ماجاافتاده ولی جایگاه علمی خاصی نداره؛علیهذا پیشنهاد می کنم ازاین کار صرف نظر کنید ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد