عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

عسل

آینه!!!

1392/1/20 10:42
نویسنده : مامان
582 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح موهای عسلو شونه زدم و بستم عسل گفت مامان خوب نبستی چون من تل کشیمو میخوام بزنم رو موهام اما خوب نمی ایسته

گفتم :  تو مسیر مدرستون  داخل ماشین دوباره میبندمش

وقتی خواستیم سوار ماشین بشیم دیدم عسل ٰجونم برس و کش خوشگلشم تو دستشه

واااااااای باورم نمیشه از حالا به چه چیزایی بها میده

خلاصه اینکه تو ماشین موهاشو  به دلخواهش بستم اونم تل کشی خودشو زد رو موهاش منم گفتم عااالیه خیلی ناز شدی

که یهو دیدم با عجله دست تو کیفش کرد و ی آینه آرایشی بچگانه از تو کیفش در آوردتعجب

وااااااای عسلم تو کی بزرگ شدی؟ تو کیف مدرست آینه داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قرتیییییییییی خوشگل

خلاصه نپسندید و تل کشی رو در آورد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسرین
20 فروردین 92 20:46
مامان عسل عکس جدید دخترکمو بذار دلم براش تنگ شده
گلبرگ
21 فروردین 92 12:50
سلام با اجازه تون تقریبا تموم پستای وبلاگ قشنگ دخترتون رو خوندم و لذت بردم. خدا حفظ کنه این دخترک شیرین رو براتون ضمنا شما زحمت کشیده بودید واسه تولد آریاجون به ما تبریک گفته بودید که باز هم از شما تشکر می کنم
مامان تربچه
8 اردیبهشت 92 20:38
اوووووووووووووووووو دختر قرتیییییییییییییییییییییی
مهسا
10 اردیبهشت 92 18:24
واااااااای عزیز دلم عاشششقتم.عالیه....دختر قرتییییی درست مثل خودم.....ولی امیدوارم که مامانت نگه که اینو از من یاد گرفتی!!!!!!!!!!!!!!!!دوستت دارم یه عالمه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد