عسلعسل، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

عسل

مدرسه ی مامان

1392/10/13 19:39
نویسنده : مامان
730 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه رو هم تعطیل کردن هوراالبته فقط واسه ایتدایی ها قهر

4 دی بود و من مراقب بودم امتحان هم دیفرانسیل بود که خودمم معلمش بودم پس به ناچار رفتم و عسلم رو هم با خودم بردم.

همون اوایل جلسه بود که مدیر اومدن سر جلسه و گفت: ااا؟ بچه رو آوردی سر جلسه؟

گفتم ناچار بودم حالا بفرستمش تو دفتر؟

گفت :نه اشکالی نداره

تا مدیر از کلاسم رفت معاون اومد  و گفت عسل بیاد تو دفتر گفتم چرا؟ گفت دستور مدیره!!!تعجب

اونروز عسل به غایت دختر خوبی بود مدیر و معاون همصحبتش شده بودن و الان  ی عااالمه دوسش دارن

عسسسسسسسسسسسسسل مهربون یواش یواش داری پارتی مامان میشیااانیشخند

اینم عکس عسل بعد از برگشت از جلسه ی امتحان که تو هفت حوض گرفتم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

عسسسسسسسسسسسللللم
21 دی 92 21:52
دوستتتتتتتتتتتتتتت دارم همبازیمممممممممممممممم با من بازی می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمانه (خاله ی فریما)
19 بهمن 92 23:35
سلام ماشالا چه دخمل نازی دارید خدا حفظش کنهشما 7حوض هستید؟ تقریبا به هم نزدیکیم خوشحال ميشم به وبلاگ فریما بیایداگه دوست داشتید به وب من هم بیاید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل می باشد